dinsdag 17 april 2012

Fleur en kleur - Post-Pasen


Paaseitjes
op mijn
vensterbank.

7 opmerkingen:

  1. Mooi.
    Zo te zien waren de pure ook het eerst op?
    Fijne dag,
    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt. Die heeft manlief allemaal opgegeten. Ik heb me enorm beheerst en eigenlijk wil ik dat laten zien.....
    Groet, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooo wat knap! Die zouden bij ons allang op zijn haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha Yep, de chocolad is op, maar ik heb nog een paasei, geverfd en dan is pasen echt op! groetjes Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  5. en deze staan er nog steeds?
    Hier blijft dat nooit lang staan, tja dat krijg je met kids ;-)

    Fijne dag vandaag
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat knap dat je die nog steeds hebt! Hier liggen alleen de pure er nog (tja, die lust ik niet!)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I'm having fun looking at every ones color...

    BeantwoordenVerwijderen