woensdag 29 juni 2011

Frida en Diego geven een feestje!


Vijf jaar geleden waren K. en ik 100 jaar en dat hebben we gevierd met familie en vrienden in huiskamercafé 't Jopje in Thesinge. Een prachtfeest.
Nu vijf jaar later is 't Jopje niet meer, maar wij zijn samen wel bijna 110. Tijd voor weer een feestje. En dat komt er. Over een paar maanden geven K. en ik een feest in 't Waarhuis in Aduarderzijl, de mooiste plek van Groningen.
Vijf jaar geleden maakte dochter Feikje een uitnodiging voor ons feest. K. had toen net een gezwel onder zijn kin en ik had een allergische reactie bij mijn ogen na een dagje onverantwoord tuinieren. Twee perfecte ingrediënten voor een fantastische uitnodiging.
Ook voor het komende feest hebben we weer een beroep op Feik gedaan en het resultaat mag er zijn. Ik ben helemaal enthousiast.
De enige eis die we hadden, was dat het in 'Frida Kahlo'-stijl moest en dat is gelukt.
K. als Diego en ik als Frida, wat een stel. Jip en vriendin Arenita zijn eveneens in dezelfde stijl uitgedost.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten