dinsdag 22 november 2011

Boulevard Leopold in Antwerpen



Afgelopen weekend heb ik heerlijk geslapen in bed and breakfast Boulevard Leopold aan de Belgiëlei in Antwerpen (bedankt Ingrid voor de tip!).
Een aanrader dit adresje, niet alleen om het lekkere bed met de witgestevende lakens, maar vooral ook om het superuitgebreide en lekkere ontbijt dat de gastheer en -vrouw ons serveerden.

Tijdens het ontbijt in de woonkamer keken we onze ogen uit.

Overal was iets te zien: een complete verzameling stolpen met en zonder opgezette dieren, een salontafel gemaakt van oude boeken, geweien, prachtige kaarsenstandaards groot en klein en de Chesterfield die ik al tijden op mijn verlanglijstje heb staan.

Mocht je een keertje overnachten in Boulevard Leopold, bezoek dan ook eens bistro Bicylette aan de Mechelsesteenweg 76 waar je overheerlijk kunt eten!

1 opmerking:

  1. Heerlijk dat jullie genoten hebben van een nachtje/dagje/weekendje? Antwerpen! Mijn geboortestad ... en ook voor de "inboorlingen" zijn er altijd leuke plekjes te ontdekken! Bistro Bicyclette moet ik dringend eens bezoeken! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen