maandag 13 oktober 2014

Boekenfeestje Vive la vie van Ingthings


Samen met mijn plattegrondje uit de kringloop
ging ik op weg naar Amsterdam.
Ik stapte uit op station Muiderpoort en
dankzij de plattegrond sloeg ik linksaf,
richting de Middenweg.



Heerlijk vind ik dat,
rondsjouwen in de stad en
van tevoren niet weten waar ik beland.



Mijn eindbestemming was de winkel Handmade heaven
waar het boekenfeestje
van Vive la vie van Ingrid van Willenswaard
gevierd zou worden.



Leuke winkel met aardige eigenaresse,
lekkere taart, heerlijke koffie
geserveerd door Antoinet Wisse van Oranje Oven
(binnenkort ook een boek van haar hand) en
natuurlijk Ingrid met haar prachtige boek
Vive la vie.




Voor een ieder die van
haken, breien, knippen en plakken houdt:
kopen dat boek!
Woensdag ligt het zo wat in elke boekhandel.



http://ing-things.blogspot.nl/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten