zondag 6 februari 2011

Brocante bij Tante Brocante



Als ik zo terugkijk, zie ik dat ik veel over uit eten gaan heb geschreven. Een heerlijk en dankbaar onderwerp, maar er is meer in het leven. Brocante bijvoorbeeld.
Van Ingrid van Wood & Wool stool ontving ik een wood & word-sign dat ik gebruik als een soort etalagemateriaal. Ingrid maakt naast deze leuke bordjes nog veel meer moois, zoals krukjes met gehaakte dekjes, gehaakte dekens, enz. Heel origineel. Ook heeft zij een inspirerende blog waar ik regelmatig op kijk. Haar website staat in mijn lijstje met favoriete sites, aan de rechterkant. Neem eens een kijkje en laat ook een mooi bordje met een grappige tekst maken.



Afgelopen zaterdag heb ik bij A. een heleboel spullen gekocht. Zij heeft in haar schuur een enorme hoeveelheid brocanteschatten verzameld en ik mocht kiezen. Ik was even in het paradijs, geweldig. De foto's hieronder leveren het bewijs:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten