vrijdag 3 juni 2011

Aduarderzijl: mooi Groningen



Vorig jaar met kerst aten wij ons kerstmaal in het Waarhuis in Aduarderzijl. Daarmee startte deze weblog. Gister waren we uit rijden en kwamen pardoes langs deze prachtige plek. Volgens manlief is dit het mooiste plekje van de provincie Groningen.


We troffen het, want Rika Dijkstra, de eigenaresse, had net het terras buiten gezet. Heerlijk genieten van een kop echte koffie met zelfgemaakte appeltaart aan de dijk, in gezelschap van schapen met hun lammetjes.


Ik kan er nog een heleboel woorden aan besteden, maar dat doe ik niet. Foto's zeggen veeeeeeel meer.


1 opmerking:

  1. Hoi Jannie,

    Nee, ik stond alleen zaterdag in Norg. Twee dagen achter elkaar vind ik altijd teveel van het goede. Gelukkig maar, want het is hier nu erg slecht weer, met onweer.
    Het was in Norg niet zo druk als andere jaren wel geweest is, maar heb toch redelijk verkocht, in ieder geval ruimt het weer mooi op. (Kan ik weer wat nieuws kopen).

    Mooi plekje lijkt me dat in Aduarderzijl, als we nog eens een eindje gaan rijden in Groningen zal ik het in gedachten houden.

    Groetjes, Jolanda (Rozet)

    BeantwoordenVerwijderen