donderdag 21 augustus 2014

Marktkalender - Markets - Fairs


De komende periode sta ik op de volgende markten:

28 augustus Bommen Berendmarkt Westerkade Groningen
De markt begint om 10.00 uur en is een soort verlengstuk
van de boekenmarkt aan de Hoge der A.
Meer informatie vind je HIER


30 augustus Rommelmarkt Makkinga
Bij mooi weer ga ik in alle vroegte naar Makkinga.
De eerste bezoekers zijn er al tussen 06.00 en 07.00 uur!
Ik hoop er tegen 07.00 uur te zijn.
Meer informatie HIER


31 augustus Kunst- en cultuurmarkt tijden het UITfestival in Leeuwarden
Vanaf 13.00 uur kun je Tante Brocante en De Dames Van Dale vinden
in de Prinsentuin in Leeuwarden.
Ik ben benieuwd, want het is voor het eerst
dat ik hier sta...
Meer informatie HIER


7 september Antiek- en curiosamarkt Zuiderdiep Groningen
Een van mijn favoriete markten.
We beginnen om 11.00 uur.
Meer informatie HIER


21 september Nazomerfair Zuidlaren
Een sfeervolle landelijke markt met brocante, 
sieraden, kleding, wijnen, cadeaus, 
lifestyle, kazen, enz.
De entree is 2,50.
Meer informatie HIER


27 september Hip & Happening Markt Appingedam
Rond de prachtige Nicolaikerk staan allerlei
hippe kraampjes die allemaal een ding  gemeenschappelijk hebben:
WONEN.
Meer informatie HIER




2 opmerkingen: